vrijdag 29 maart 2013

Voetjes

Gister was de grote dag, mijn SU voetjes lagen op de deurmat!
Echt helemaal geweldig, was al verliefd op ze toen ik ze voor het eerst zag en nu heb ik ze dan eindelijk!
De liefde voor voetjes is begonnen met mijn 18 wkn echo, een kleine 3 jaar terug, dat voetje op die echo was so cute!
Dus deze voetjes moest ik gewoon hebben!
Ondanks dat ik ze gister al in huis had heb ik er net pas mee gespeeld, een unicum want normaal branden nieuwe stempels in mijn handen want die moeten gelijk gebruikt worden.



Hebben jullie dat ook weleens gehad? De bovenste strook bestempeld met archival inkt, vervolgens gesprayd met goosebumps, verhit en toen met tumbled glass stain erover... Dan krijg je weggegeten archival inkt... Was niet de bedoeling, maar het spijkerbroeken effect vond ik wel erg leuk.
De strook eronder met tekst heb ik na het stempelen van de tekst gestempeld met een crackle achtergrond en goosebumps, vervolgens maar broken china gebruikt, geeft een heel ander effect!
De wasknijper heb ik geembossed met cerulean blauw, maar is tijdens het verhitten op sommige plekken zilver geworden, best grappig effect, maar lijkt vandaag dus steeds af te lopen met een klein verrassingseffectje.

Met dit kaartje wil ik graag mee doen aan Dutch Card Lovers challenge #179
 http://4.bp.blogspot.com/-nuBDJPt2xb0/UUzJ_ASssMI/AAAAAAAAH9Y/Z_CkuxwlRi8/s1600/Challenge+179+Rosalien.jpg

En bij het Kaartjes-Inspiaratie Challenges Blog, challenge #3 blauw/roze


Fijne paasdagen allemaal!

6 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Die gestempelde voetjes zijn echt heeeel schattig, leuke,stoere kaart heb je gemaakt, mooie blauwe kleuren,succes met de Challenges..
Liefs van Ans

Miranda Mols zei

Ik snap nu waarom jij zo gek bent op voetjes. Mooie kaart.

Judith Liefting zei

Daarom was ik ook zo blij met jouw post Miranda!

Rosalien Zwackhalen zei

Deze stempel is idd erg leuk. :)Een super kaartje heb je ermee gemaakt. Leuk dat je meedoet met de DCL.

Groetjes Rosalien

Anja (scrappie) zei

Leuk, leuk zeg aparte verwerking van de sketch. Bedankt voor je deelname aan DCl.

miriam zei

wat een leuke en aparte kaart
bedankt voor je deelname aan dcl
gr miriam