donderdag 21 maart 2013

Vlinders

Gisteravond heerlijk gespeeld met mijn panpastels, weer afgezaagd in oranje, rood vind dat zo mooi!

De vlinder is een mal van Noor! Design die ik met versamark en een crackle background een klein rood accentje heb gegeven. Hierna vond ik hem nog niet af, en heb hem uit "plum kleurig" cardstock nogmaals gestanst, vervolgens de uitgestanste stipjes om en om op het lijfje geplakt.
Dit maakte naar mijn idee de vlinder op dit kaartje helemaal af.

Met deze vlinderkaart doe ik mee aan  de volgende challenges;
Bij GeKi is challenge #3 maak een creatie met daarin oranje verwerkt (dus laat ik me daar dit keer dan maar een beetje achter verschuilen)
Bij Mijn stekje (KaartenKnutsel) wordt bij challenge #1 en ook bij AnMaCreatief challenge #14 worden vlinders gevraagd.

6 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Leuk, ik zie overal oranje kaarten te voor schijn komen, terwijl ik zo'n moeite had om er een te maken in die kleur, je hebt een schattig kaartje gemaakt..mooie kleurtjes, mooie vlinder..liefs van Ans

Gea zei

prachtig om te zien hoe jij een oranje kaart hebt verwerkt mooie details zitten erop en leuk afgewerkt met vlinders.
Dank je wel voor het meedoen met de challenge van het Freubelhonk van GeKi.

Groetjes Gea

Kitty zei

Leuk kaartje mooi bewerkt met de pan pastel.
Dank je wel voor het meedoen met de challenge bij het Freubelhonk van GeKi.

Groetjes Kitty

scrapcreations-judith zei

Prachtige kaart. Leuk dat je meedoet met de maartchallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

LottesCards zei

Wauw! Wat een prachtig resultaat heb je gemaakt met de pan pastels!!! Ik ben er helemaal weg van...

Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

Liefs

Deborah zei

prachtige kleuren! Ben via via op je blog terecht gekomen. Heb me dan ook meteen aangemeld als volger.
Hoop nog veel leuke creaties van je te zien ;-)
Liefs Deborah