donderdag 28 maart 2013

Tempo meets patchwork

Ik test al bijna een maand de Tempo zakdoekjes en tissueboxen.
Heb al flink rondgedeeld en ook in huis ontbreken ze niet, met name met PanPastels maak ik gretig gebruik van de zakdoekjes, werkt beter met schoonmaken als scheurend keukenpapier.
Tot zover mijn reclame praatje.
Ik heb enige tijd geleden voor mijn moeder een vierkante tissuebox opgepimpt, maar mijn moeder wilde nu graag een rechthoekige.
De doos van de ikea-kinderpannetjes paste perfect dus dat was mijn basis voor de tempo meets patchwork tissuebox.
Challenge #160 bij Cards en Scrap is namelijk patchwork, hoop dat deze tissuebox ook als toegestane creatie geld?!?
Het was voor mij, op de lastige dunne lange oppervlakte na, best wel een uitdaging, ben behoorlijk out of my comfortzone getreden.
De foto's vond mijn moeder in elk geval alvast prachtig, hoop jullie ook.
Patchwork is in elk geval ideaal om van restjes papier op te maken ;)








3 opmerkingen:

Miranda Mols zei

super!

* Üla * zei

Wat een mooie creatie, Judith.
En wat heb je het mooi aangekleed.
Bedankt dat je meedoet met de uitdaging bij C&S.
Groetjes, Ula

Claudia zei

wow wat een onwijs mooie creatie
gezellig dat je meedoet met de challenge bij c&s

groetjes claudia