woensdag 6 maart 2013

Tags

Het voordeel van al die voetbal op tv is, dat ik 's avonds heerlijk kan stempelen!
Challenge #176 bij Dutch Card Lovers is; gebruik een tag op je kaart.
Dus zodoende...


De bovenste kaart heb ik gemaakt aan de hand van een tutorial op het PanPastel blog.
In tegenstelling tot clear embossing behoudt witte embossing dus wel zijn kleur als je daarna met PanPastel werkt.
De kleurintensiteit van deze combi -rood/oranje- blijf ik geweldig vinden. Het gevlochten lint heb ik ook met PanPastels gekleurd en vervolgens gefixeerd.
De onderste heb ik de tag geembossed met distress weathered wood, zoals de foto ook laat zien absobeerd de weathered wood ook de kleur PanPastel.
Zo zie je dat elk product wat anders doet.
Ik vind het zelf twee geslaagde kaarten, geen idee welke ik kies voor de challenge, dus laat die keuze aan julie over!

4 opmerkingen:

M@rjan zei

Prachtig kaartjes voor DCL, dank je wel! Mooie kleurtjes voor allebei gebruikt en twee verschillende uitwerkingen ook nog.

Ellen zei

Super mooie kaarten Judith, leuk met die tags!
Leuk dat je meegedaan hebt bij DCL.
Groetjes Ellen

Marianne zei

Erg mooi Judith! Vooral het kleurverloop in de bovenste is inderdaad prachtig.
Bedankt voor je deelname aan DCL.

Groetjes,
Marianne

Anja (scrappie) zei

Mooie tagkaartjes heb je gemaakt zeg. Leuk dat je meedoet bij DCl.