maandag 4 maart 2013

Schudkaart

Ik heb al sinds de kerstdagen een schudkaart op mijn to do list staan.
Steeds kwam het er niet van en dat terwijl ik de afdruk al had liggen...
Nu is bij Hobbyhome-hobbyartikelen de challenge maak een schudkaart.
Dus eindelijk reden om hem af te maken!


Mijn eerste kerstkaart is dus ook alvast klaar... Gelukkig heb ik nog genoeg sneeuw... Ooit verkeerd embossingpoeder gekocht, nouja embossingpoeder... Dat dacht ik, maar het waren gewoon glittertjes.
Zo zie je maar, lezen is ook een kunst.

3 opmerkingen:

Rosie zei

Your card is so beautiful, Judith

www.hobbyhome-hobbyartikelen.nl zei

Wat een leuke kerst kaart heb je gemaakt!


Leuk dat je meedoet met de challenge op het hobbyhome-hobbyartikelen blog.

Lieve groetjes

Hanneke

www.hobbyhome-hobbyartikelen.nl zei

Leuk dat je meedoet met de challenge op het hobbyhome-hobbyartikelen blog.

Lieve groetjes

Hanneke