donderdag 21 maart 2013

Rozen

Vermoed dat de meeste crea mutsen onder ons heerlijk aan het shoppen zijn in Den Bosch.
Heerlijk! Maarja, denk niet dat mijn bank het had goed gevonden als ik weer los zou gaan op een crea beurs.
Vanmorgen met Eva op stap geweest, naar de Ikea, was er veel te vroeg, Ikea enkel open voor ontbijt en nog niet de winkel.
Dus we hebben met zijn tweetjes heerlijk gezeten en wat gedronken, Eva had praatjes voor tien en liep naar iedereen te lachen.
Daarna shoppen!
Heb een nieuw dvd rek gekocht, mijn andere zit namelijk al tot de nok toe vol met stempels, tijd voor uitbreiding dus.
Eva was verknocht aan een mini pannenset, dus heb daar ook een pollepelset bijgekocht.
Kan ze zelf mini's koken en uit Mama haar kastjes blijven.
Na ons Ikea avontuur ligt Eva nu uitgeteld op bed en blog ik er even wat challenges op los.



Bij HobbyVision Challenge #14 stond een inspiratie foto met prachtige roze rozen.
Eerste waar ik aan dacht was mijn trouwboeket, prachtige roze rozen.
Vervolgens aan de slag gegaan met stempels, panpastels en archival inkt.
Dit leuke thee/paasei doosje is het eindresultaat!




2 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Heel leuk is je theedoos geworden, mooie roos, leuk de binnenkant met theezakjes en paaseitjes in het midden..liefs van Ans

Caroline zei

Hoi Judith,
Wat een mooi theedoosje is dit geworden. Vind die rozenstempels ook erg mooi. Bedankt voor het meespelen in de Challenge van HobbyVision en veel succes. Groetjes, Caroline