dinsdag 19 maart 2013

Post!

Post vind ik meestal niet zo leuk, zeker niet die blauwe enveloppen.
Maar vandaag superleuke post!
De prijs van mijn allereerste gewonnen challenge, bij Stampin Utopia, zat bij de post.
Blij als een klein kind opende ik de post, zo leuk!
Bedankt Miranda voor het leuke kaartje en de stempelset!
In tegenstelling tot andere merken zijn SU stempels gemount en uitgestanst dus uitdrukken en je kan aan de slag, ideaal!
Nu het grote wachten op de voetjes waar ik zo verliefd op was, heb Miranda al gemaild of ze ze wil bestellen... afwachten geblazen.


Liftchallenge #38 is de volgende;



Met de komst van de SU stempels en de techniek repetition stamping (ook gezien bij Stampin Utopia) wist ik al heel snel wat het moest worden.
Dit dus!


Wat vinden jullie ervan?

8 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Gefeliciteerd met je mooie prijs, prachtige set is dat..je hebt een mooie lift gemaakt...prachtig..Liefs van Ans

M@rjan zei

Nou, dat ziet er goed uit, leuk dat je meteen zo aan de slag ging met je spullen! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge.

Lindeke zei

Mooi gelifte kaart! En veel stempelplezier met je nieuwe spulletjes!

Miranda Mols zei

Wat ik ervan vindt? Bedankt voor de reclame! Krijg er blozende wangetjes van. En wat een leuke kaart ook. Morgen mail ik over je voetjes..... zo'n leuke mail. Maar nu eerst even lekker zelf creatief zijn.

marja zei

Wat een prachtig gelift kaartje Judith!!
Veel plezier met je nieuwe spulletjes!

Lieve groetjes Marja.

Joke zei

Prachtige liftkaart en gefeliciteerd met je prijs.Groetjes Joke

Judith Liefting zei

Altijd goed toch reclame!

Nadine zei

Ik vind je kaartje lekker fris, mooie blauwtinten en leuke stempels heb je gebruikt! Bedankt voor het meedoen aan de liftchallenge.