zaterdag 23 maart 2013

Let's be inspired

Bij Crazy for Cas kon je je voor challenge #14 laten inspireren door de volgende gezegdes...


Ik was al verschrikkelijk moeilijk aan het denken, maar met voetbal op de achtergrond een berg papier en stempels op tafel ontstonden er zowaar 3 kaarten!
Voor elk gezegde een...


Beautiful like a butterfly

Each day is a gift,
denk dat juist een rouwkaart of een sterkte kaartje je eens te meer in
laat zien dat je van het leven moet genieten!

 
Love makes a house a home
een verhuiskaartje vond ik heel passend bij dit gezegde, dus zodoende.



 




5 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Wat knap om zomaar even..3 kaarten te maken, je hebt de teksten goed terug laten komen op je kaarten..super weer..fijn weekend, liefs van Ans

Marlieke zei

Ze zijn alledrie helemaal mooi. En totaal anders. Erg leuk dat je met alle drie de inspiratieteksten gewerkt hebt. Ik heb een lichte voorkeur voor de vlinderkaart. Leuk dat je weer meedoet bij Crazy For CAS.

Margot zei

mooi!

Miranda Mols zei

Mijn voorkeur gaat uit naar de middelste!
Leuk dat j meteen maar alledrie hebt gedaan. Groetjes
Miranda

Ellen zei

Prachtige kaarten naar aanleiding van de inspiratie-teksten, mijn voorkeur gaat uit naar middelste(roze)!
Leuk dat je meedoet met Crazy for CAS
Groetjes Ellen