woensdag 20 maart 2013

Lente


Pfff, wat vond ik het dit keer lastig om iets te maken voor de challenge van Dutch Card Lovers.
Want tja, als je hebt gewonnen wil je natuurlijk wel bewijzen dat dit terecht was, tenminste dat vind ik.
De sketch heeft dus uiteindelijk 3 kaarten opgeleverd, maar de laatste, de bovenstaande voldeed aan mijn verwachtingen, al is hij nog niet helemaal naar mijn zin, stom he?!
Dus bij deze mijn bijdrage voor de Dutch Card Lovers challenge #178, sketch met thema "lente".

6 opmerkingen:

Yvon zei

Sorry voor de moeilijek opdracht zullen we het weer de schuld geven, buiten is het allesbehalve lente hier ligt zelfs sneeuw, maar je lentekaartje is goed geslaagd. Bedankt voor je bijdrage aan DCL.

Groetjes Yvon

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Ja, moeilijk vind ik ook, ben er vanmiddag ook aan begonnen en die voor de Liftchallenge ook..echt buiten mijn straatje, maar..ga het toch proberen..ik vind je kaartje prima gelukt..liefs van Ans

Janine zei

Niet bezwijken onder de druk ;-) je kaartje is leuk geworden met de tulp!

Margot zei

mooi, maar je maakt me nu nieuwsgierig naar de andere twee kaartjes ;)

Angèle zei

Dat heb ik ook wel eens Judith. Ook bij deze uitdaging ;)
Maar jij hebt maar liefst weer 3 exemplaren. Ik neem aan dat de andere twee niet in de prullenbak zijn belandt. Nog van harte met je prachtige winnende kaartje en dank je wel dat je weer meedoet bij DCL.

Rosalien Zwackhalen zei

Het is je toch gelukt om het voorjaarsgevoel weer te geven in de kaart. Mooi gedaan, en ook wij hebben soms problemen met een challenge, een echte uitdaging dus voor jou deze keer. ;) Leuk dat je die toch aangegaan bent. ::)

Groetjes Rosalien