dinsdag 5 februari 2013

Valentijnsdoosje

Afgelopen zaterdag zijn Margaret en ik naar Papillon Hobby in Hendrik Ido Ambacht geweest.
Uiteraard weer veel moois gezien en gekocht.
Ook stonden er diverse workshops uitgestald.
Hier heb ik foto's van gemaakt, gisteravond een bijpassend patroon erbij getekend en dit was het resultaat!


Het doosje bied ruimte voor 4 waxine lichtjes en er is plek voor een klein "liefdestagje".
De drie roosjes op de onderzijde heb ik gemaakt van een restje papier aan de hand van een workshop die ik bij Just a Note had gezien.
Nu maar afwachten of manlief ook zo creatief is de komende Valentijn....
Deze creatie doet mee met de volgende challenges:
Liftchallenge #35 hartjes
Creapaleis "Valentijn"
Just a Note challenge #8 maak een doosje

6 opmerkingen:

Cornelie zei

Je bent er snel bij zeg Judith met wel twee inzendingen, leuk! Dit is een mooie valentijns attentie, de tag is er leuk bij! Dank je wel dat je zo enthousiast meedoet!

M@rjan zei

Goh, nog een! Ook deze inzending is erg mooi. Lief doosje! Dank nogmaals voor je deelname aan de Liftchallenge.

Mariƫtte zei

Lekker bezig ! Mooie creaties zie ik allemaal voorbij komen.

Hobbywebwinkel Just a Note zei

Ha, ha, dan hoop ik dat jou man creatiever is met valentijn als de mijne ;-)
Leuk dat je meedoet met de Challenge bij Just a Note.

Lieve groetjes van Diana.

Nadine zei

Leuk Judith! Knap gemaakt. Bedankt weer voor het meedoen!

Judith Liefting zei

Diana, mag blij zijn als ie aan Valentijn denkt vrees ik. Maar ach, wie weet leert hij het na al die jaren ;-)