maandag 18 februari 2013

Tweeling

Mijn kleine nichtje, is onverwachts zwanger... Suze, hoop niet dat ik hiermee de goden verzoek...
Nu heb ik voor de challenge van Dutch Card Lovers #174 Babykaart, gekozen voor een tweelingenkaart.
Maar zag onlangs een workshop voorbij komen en die kwam bij deze uitdaging erg van pas!






Ik had als basis 2 stukjes LIEF! behang, heb als achtergrond mijn beruchte veiligheidspeldjes gestempeld met versamark en daarna met PanPastel.
Zelfde geld voor de voetjes, die blijven geweldig en passen overal bij!
De stukjes tekst komen van het Baby wordblock van Darkroom Door, gestempeld en vervolgens gekleurd met distress inkt.
Aan de binnenzijde een strook geplat en aan beide zijde nog een klein vlaggenlijntje.

Ik heb al een babykaart ingestuurd voor de challenge van Hobbyhome Hobbyartikelen, maar zag dat er twee creaties mogen worden ingezonden, dus bij deze mij tweede voor de 2e challenge van 2013!

2 opmerkingen:

Jolara zei

geweldig, zo gaaf !Liefs joyce

miriam zei

wat een leuk apart model ,mooie kaart geworden
dank je wel voor het meedoen met DCl
Gr miriam