maandag 25 februari 2013

Stampin Utopia **challenge**

Ik volg Stampin Utopia al enige tijd via FaceBook, Miranda trof mij hier in blogland aan en wees me op haar blog.
Tja, als je de creaties voorbij ziet komen op FB zoek ik ze niet in blogland op.
Maar vanaf nu dus wel.
De sneeuw van gister, het lange slaapje van Eva en de geplande stempelavond zorgden ervoor dat mijn deelname voor de SU challenge zo klaar was. 

De challenge:
Maak met 1 product 3 totaal verschillende creaties
Zo zien we de verscheidenheid van 1 product.

Daar ik op een stuk cardstok nog geen trotste eigenaar ben van SU-producten heb ik look a likes gebruikt.
Niet mijn befaamde voetjes...
Heb gekozen voor een honingraat template, een bloem en vlinders.
Ik heb hiermee een kaartje gemaakt, een serie tags, en een geld/giftcardmapje.
 



4 opmerkingen:

Miranda Mols zei

Je hebt de honinggraat op 3 manieren gebruikt en de vlinders ook. Goed gedaan! Leuk dat je mee doet met mijn challenge!!

Marianne Schut zei

Hai Judith, wat een geweldige creaties heb je gemaakt! Super leuk zo verschillend en toch hetzelfde gebruikt, knap hoor! Liefs Marianne

Gonny van der Ruijt zei

Dat zijn echt drie heel verschillenden. Goed zeg! Groetjes, Gonny

Miriam Cooijmans zei

Wauw, wat een verschil. Echt heel mooi hoor! Duimen wie van ons allemaal er wint :) succes!
Groetjes Miriam
http://miriamcooijmans.blogspot.nl/