dinsdag 5 februari 2013

Cadeautje

Het begon allemaal met een uitnodiging van Creabest voor workshop van Donna,
de afstand en de prijs waren grote maren.
Maar wat een prachtige dingen maakt ze.
Het idee was dus geboren, na de komst van de condoleance stempels van Noor! Design was het dus oefenen geblazen.
In mijn tijd als AB-er heb ik met een geweldig echtpaar mogen werken, Jaap is spijtig genoeg vorig jaar komen te overlijden en na dit gezien te hebben, wilde ik dit heel graag voor Corrie maken.
Een aantal papieren en heel wat uurtjes verder mocht het resultaat er wezen!
Speciaal gemaakt voor twee hele bijzondere mensen*!
Corrie vond het prachtig toen ik hem vanmorgen over handigde, ze is zelfs 's middags al een lijstje gaan kopen!
Hele eer!

Met deze hartencreatie wil ik ook meedoen met Liftchallenge #35 Hartjes

3 opmerkingen:

Cornelie zei

Mooi gemaakt, en met zo'n bijzondere bestemming, heel erg aardig!
Fijn dat je meedoet bij de liftchallenge!

M@rjan zei

Wat een mooi cadeau, dat ook gewaardeerd werd. Leuk dat je hiermee meedoet aan de Liftchallenge.

Nadine zei

Ziet er prachtig en stijlvol uit! Fijn dat je hiermee iemand blij kunt maken na zo'n verdrietige periode. Fijn dat je met ons meedoet!