maandag 21 januari 2013

Spannend

Wat was het gister leuk in Bleiswijk,
hoop moois gezien,  leuke spulletjes gekocht en veel mensen gesproken.
Maarja, toen naar huis....
Ik ben geen held met sneeuw weer, maar ik viel nu letterlijk met mijn neus in de boter.
Met samen geknepen billen gereden, want tjee wat vond ik het spannend.
Margaret was de kalmheid herself, terwijl de kont van de auto weggleed kon zij alleen maar lachen.
Maar geloof me, als ik zeven kleuren stront had kunnen schijten van angst had ik het gedaan.
Het was in elk geval een spannend ritje, een mijlpaal want we zijn heelhuids en zonder schades thuisgekomen.
Hoop dat dat voor alle Bleiswijkgangers geld, want wat een ellende en ongelukken op de weg.
Volgend jaar toch maar met de arreslee ;-)

4 opmerkingen:

Mariƫtte zei

Het is inderdaad een leuke beurs geweest, en de sneeuw hield de bezoekers niet tegen.
En ja wij zijn ook heelhuids thuisgekomen, erg lang over gedaan.

Helma zei

Stoer hoor meiden!!! Ik werd gelukkig opgehaald. Leuk om jullie weer gezien tehebben.

Margaret zei

Meid, je deed het hartstikke goed. Zit bij jou rustiger in de auto dan bij mijn eigen vent hihi!

Margaret zei

Meid, je deed het hartstikke goed. Zit bij jou rustiger in de auto dan bij mijn eigen vent hihi!