zaterdag 19 januari 2013

Dutch Card Lovers

Gisteravond belande ik op de blog van Dutch Card Lovers,
ik was te laat om mee te doen aan de challenge erg jammer,
zag er super leuk uit dus die staat op mijn to do list!
Maar vanmiddag stond er al een nieuwe challenge online.
Dus heerlijk in de weer geweest!
Een geheel in verschillende tinten turqoise, ook de vlinder is turqoise al doet de foto anders denken.
Denk dat foto's nemen van je projectjes ook een heel kunstwerk is om die kleuren mooi vast te leggen en tot zijn recht te laten komen.


Morgen lekker naar het hobbyfestival in Bleiswijk, zal ongetwijfeld weer bepakt en bezakt thuiskomen!
Maarja, wij stempeld, verzameld toch ook stempels?! Tenminste dat wordt mijn excuus om weer een hoop nieuws te kopen.

11 opmerkingen:

Mariëtte zei

Mooi kaartje geworden!
Tot morgen in Bleiswijk, het was vandaag in ieder geval erg druk maar heel gezellig. Veel kramen met heel veel leuks.

Judith Liefting zei

Tot morgen!

Anja (scrappie) zei

Mooi kaartje hoor en veel plezier vandaag. Leuk dat jemeedoet bij DCL.

Cornelie zei

Mooi tinten allemaal, komt een beetje "frosty" over! Mooi!
Veel plezier in Bleiswijk vandaag, en dank je wel voor het meedoen bij DCL!

Bianca van Noort zei

Mooie kaart!!
Groetjes Bianca

Petra zei

oooh joh was er een hobby festival?? Jammer had ik moeten weten hahahaha. Maar beter voor de bankrekening!!Mooi geworden de kaart, als de foto wat lichter was dan kon ik er nog meer van genieten denk ik. Groetjes

M@rjan zei

Mooi kaartje met al die aqua tintjes, hoor. Mooie blingvlinder. Fijn dat je meedoet met DCL.

Margaret zei

Mooie kaart Juud. Dit vlinder vind ik ook super!

Ellen zei

Prachtige uitwerking van de schets!
Bedankt voor je deelname aan DCL.
Groetjes Ellen

Rosalien Zwackhalen zei

Mooi gedaan, en geslaagd in Bleiswijk.:)) Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

Angèle zei

Mooie uitwerking met die bloemen en vlinders!
Leuk dat je met ons meedoet bij DCL.