vrijdag 26 oktober 2012

Balen

Vorige week bij een webshop PanPastels besteld,
waren in de aanbieding.
Nouja, aanbieding...
Mocht van manlief een aantal kleuren uitkiezen voor mijn verjaardag, dus besteld en betaald.
Binnen 2 werkdagen geleverd.
Vorige week donderdag, vrijdag en zaterdag niks in huis.
Dus toen maar even mailen.
Geen reactie, telefonisch werd er niet opgenomen.
Dinsdag weer mailen.
Zou het die dag of morgen binnen hebben?!?
Ik helemaal blij, want tja, wilde het donderdag op mijn verjaardag toch wel hebben.
Inmiddels is het vrijdag en zat er nog niks bij de pakketdienst of de post.
Schandalig, webwinkel laat ook niks meer van zich horen.
Dus kan naar mijn cadeau fluiten en sparen voor nieuw.
Zoals je begrijpt heb ik er flink de balen van,
ga dus ook niet meer vreemd van webwinkels denk.
Grmbl....
Straks de bank eens bellen kijken of het bedrag gestorneerd kan worden.
Hope so!

Inmiddels zijn we alweer even verder.
Geld kon jammer genoeg niet gestorneerd worden maar mijn geld blijkt niet perse weggegooid te zijn.
Zoekwerk leverde genoeg handvaten op om aan te schrijven,
ook kreeg ik heel lief mail dat ik het er niet bij moest laten zitten.
En massaal moest bellen en mailen.
Kan nu, als het goed is zeggen, dat dat met succes is gelukt!
Vanmorgen kwam de reactie dat er een nieuwe set PanPastels wordt toegezonden!
Nu sprong ik gelijk een gat in de lucht, maar eerst even de post afwachten.

Ik begreep van de reacties ookd at het op prijsgesteld wordt als ik namen gaan noemen.
Maar om namen openbaar op i-net te zetten kan een webshop wellicht de das om doen.
En dat is ook niet mijn bedoeling, wie wil weten waar ze niet meer moeten bestellen mailt maar.
Ik hoop dat het verhaal rond de vermiste PanPastels bijna opgelost is en ik er morgen lekker mee kan hobby-en!
Zal in elk geval niet snel meer bij "vreemden" bestellen.

4 opmerkingen:

Mariëtte zei

Jeetje dat is flink balen zeg. Hoop voor je dat je ze toch nog gaat ontvangen.

Judith Liefting zei

Hou Mariette,
Ondanks dat je van het beste uit moet gaan bij de medemens is mijn gevoel hier niet goed bij.
Ondanks geen reviews ed denk ik dat dit een foute shop is en pure oplichting.
De bank kan weinig doen, maar volgens de KVK eb ik recht op een nieuwe levering of een passende oplossing.
Gaat een lang verhaal worden, maar er is een sprankje hoop. Groetjes!

Janny's Cards Creations zei

Als je helemaal geen reactie meer krijgt is het misschien handig de webshop te vermelden op je blog. Ten eerste zijn andere dan gewaarschuwd en kopen daar niet meer en ten tweede kan het een duwtje in de rug zijn voor de webshop om alsnog te leveren. Dat is namlijk al eerder voorgekomen bij een andere blogster.
Groetjes Janny

KiCoStamps zei

Hallo Judith,

Wat fijn dat het toch nog gelukt is om een nieuwe set te krijgen.
Belachelijk natuurlijk dat ze helemaal niets van zich laten horen en jou niet op de hoogte gebracht hebben.

Ik hoop dat het al binnen is en jij heerlijk met je panpastels kan gaan werken.

Groetjes,
Conny (KiCoStamps)