zaterdag 29 september 2012

Kijk naar een vlinder en voel de magie...


Deze kaart heb ik voor mijn schoonzus haar verjaardag gestempeld.
Oranje is haar favoriet kleur, dus was dat min of meer mijn basis.
Heerlijk met stains en glossy papier gespeeld, basis gemaskerd en de basis van de vlinder bestempeld en daarna geembossed en gekleurd met een marker.
Super totaal plaatje geworden al zeg ik het zelf.

Ben hier thuis druk aan de opruim,een nieuw bureau, veel meer opbergruimtehelemaal geweldig.
Maarja het moet wel even "opgeruimd" worden.
Ik heb ook een berg clear cases besteld, zo hoop ik eindelijk orde in de chaos van al mijn stempels te creeëren.
Want mijn map is veel te vol en een zooitje.
Het dvd rek hangt al aan de muur, waarin de Darkroom Door blikken al hangen te wennen.
Nu de rest nog, gaat een fiks karwei worden.
En dan nog beweer ik dat ik lang niet genoeg stempels heb, haha.



1 opmerking:

Mariëtte zei

Mooie kleuren combinatie.
En ja die "puinhoop" komt mij ook bekend voor. Ik probeer wel regelmatig alles weer op te bergen, zodat ik het altijd terug weet te vinden. En ja ook mijn lades raken vol en er komen steeds nieuwe aanwinsten bij. Ach het houdt mij van de straat en ben lekker bezig :-)